Často kladené dotazy

Jak vyhledat konkrétní produkt?
Pokud přesně víte, který produkt hledáte,  vepište jeho jméno  (např. Civetta …)  do obdélníčku s lupou, který je umístěn na webu vpravo nahoře.  Pokud bude tento product obsažen v naší nabídce, system Vám ho nabídne.

Dále můžete vyhledávat produkty v jednotlivých skupinách obuv, např.  Dámská treková obuv. Nabídne se Vám výpis všech produktů této skupiny. Můžete si je seřadit dle ceny nebo názvu.
Také je můžete filtrovat dle  různých kritérií:
-    Akce nebo výprodeje
-    Požadované velikosti
-    Typu obuvi – nízká nebo kotníková
-    Požadovaných vlastností  (technologie) -  např. Boty s membránou Sympatex, Spo-Tex, apod.

Jak postupovat v případě, že nenajdete u produktu svou velikost?
Pokud v detailu  produktu nenajdete svou velikost, znamená to, že není skladem. V případě, že pod velikostmi najdete poznámku  “Chci oznámení o úpravě ceny nebo dostupnosti” , můžete  na ni kliknout a požádat, abychom Vám poslali zprávu, jakmile bude velikost k dispozici.
V případě, že u modelu tato poznámka není uvedena, není již šance u nás velikost v budoucnu koupit. 

Jak vybrat správnou velikost?
Pokud znáte svou velikost v EU číslování  (např. 42) stačí ji zadat v objednávkovém formuláři.  Pro převedení z anglického nebo metrického číslování  (cm)  použijte velikostní tabulku, kterou najdete v detail produktu.

Správnou velikost chodidla můžete zjistit i vlastním měřením. Přitiskněte patu chodidla kolmo ke stěně. Pod nohu vložte papír.  V místě, kde je nejdelší prst udělejte rysku. Změřte kolmici od této rysky ke spodní hraně papíru.  Změřená délka v cm  představuje metrickou míru (cm) – viz naše tabulka velikostí. Z metrické míry si můžete snadno odvodit správnou velikost v anglickém (UK)  nebo  francouzském  (EU) číslování.

Doporučujeme, abyste v případě obuvi Grisport nepočítali s žádnou rezervou.  Velikosti skutečně odpovídají reálu.

Viz. https://grisport.cz/poradna/jak-vybrat-spravnou-velikost

Jsou modely a velikosti uváděné v eshopu skutečně k dispozici?
Velikosti, které se zobrazují a nabízejí v našem e-shopu  jsou skutečně k dispozici v našem skladě.
Pokud je objednáte např. do 12.00 hod, obdržíte požadovaný produkt v následující pracovní den.

Jak zadat objednávku?
Objednávku můžete zadat telefonicky  (tel.č. 577101249)  nebo v tomto e-shopu:
-    Pro výběr modelu zvolíte typ obuvi, např. pánská – treková obuv. Po výpisu nabízených produktů můžete výběr zúžit pomocí filtrů  (velikosti, slevy, novinky atd.)
-    Jakmile vyberete konkrétní model, zvolíte v detailu produktu svou velikost, klikněte na  „vložit do košíku“.  Dále potom zvolte pokračovat v nákupu nebo  „Objednat“.
-    Dále zvolíte formu dopravy a platby,  která Vám vyhovuje a vyplníte Fakturační a dodací údaje.  
-    Před konečným potvrzením objednávky ještě musíte potvrdit souhlas s obchodními podmínkami

Je mohu stornovat objednávku?
Objednávku je samozřejmě možné stornovat.   Stačí  napsat  e-mail na adresu  obchod@valvo.cz , kde uvedete své rozhodnutí stornovat objednávku.  Přitom prosím uveďte číslo objednávky, které najdete v naší potvrzující zprávě o přijetí objednávky. Vezměte ale v úvahu čas.  Pokud objednáte zboží do 11,00 hod , tak ještě v ten stejný den je Vaše objednávka expedována.

Jaký je termín vyřízení objednávky a  dodání zboží?
Zboží vybrané v našem e-shopu jsme schopni vyexpedovat ještě v ten samý den, pokud si zadáte objednávku do 11,00 hod.  V tomto případě obdržíte objednané zboží na druhý den. Pokud nestihnete čas 11,00 hod, expedujeme objednávku následující den.  Přepravní služba DPD, kterou využíváme Vám dodá  zboží do 24 hodin po expedici.

Dodávku může zbrzdit zvolená platba „bankovním převodem“ , jelikož v tomto případě expedujeme zboží až po obdržení kupní ceny na náš účet.
Předpokládaný čas dodání zboží uvidíte i v detailu produktu, kde je pod názvem modelu uvedena zeleným písmem poznámka   „Zboží může být u vás již …..“

Jak zjistím, že byla objednávka splněna a vyexpedována?
Okamžitě po odeslání objednávky Vám přijde na Váš email zpráva o přijetí objednávky. Jakmile je objednávka zpracována a nachystána k expedici, obdržíte opět na Váš email Potvrzení objednávky.
Po předání zásilky dopravci od něj obdržíte zprávu s číslem zásilky a předpokládanou dobou jejího doručení.  Přitom máte i možnost změnit si místo a dobu doručení zásilky.

Pokud si vyberete  v objednávce způsob platby převodem na účet, obdržíte zprávu o přijetí objednávky a následně  Potvrzení objednávky i s tzv. Proforma fakturou, kde najdete instrukce k platbě.  Po zaplacení faktury se zásilka předává dopravci, kde od něj obdržíte zprávu s číslem zásilky a předpokládanou dobou jejího doručení.

Jak je možno získat slevový kupón?
Předpokladem je registrace v našem internetovém obchodě a souhlas se zasílám newsletteru.
Převážně touto formou totiž nabízíme naše slevové kupóny, které potom můžete použít při konkrétních objednávkách.

Je možno nakoupit zboží  I  na prodejnách uvedených na webu?
Není to vždy možné.  Uvedené prodejny jsou naši velkoobchodní zákazníci a obvykle mají ve své nabídce pouze zlomek naší celé kolekce.  Bohužel službu zasílání zboží na vybranou prodejnu neposkytujeme neboť se nejedná o naše prodejny.
Existuje jediná prodejna v České Republice, kde naleznete celou nabídku Grisport a to je prodejna ve Zlíně, Kvítková ul. 248.

Je nutno se při objednávce  registrovat?
Není to nutné, můžete klidně udělat objednávku i bez registrace.

Je možné vyzkoušet vybraný model v nějaké prodejně, kterou na webu uvádíte?
Bohužel to není možné, jelikož tyto prodejny mají skladem pouze určitou část naší nabídky.
Službu zasílání modelů na vyzkoušení neposkytujeme.

Kolik mě bude stát poštovné?
Poštovné bude pro Vás zdarma  (včetně dobírky), pokud bude hodnota objednávky vyšší než 1500,- Kč  (Česká Republika).  U objednávek pod tímto limitem zaplatíte za poštovné  100,- Kč.
Zákazníci ze Slovenska zaplatí poštovné včetně dobírky  6 EUR u zásilek nad 100 EUR.
V případě objednávek pod tímto limitem zaplatí poštovné 11 EUR.

Může mně kurýr  doručit balíček v čase, který si sám vyberu?
Pro dopravu zásilek využíváme služby firmy DPD - Private.  Jakmile o nás přebere zásilku pro Vás, oznámí Vám emailem a SMSkou  pravděpodobný čas jejího doručení. Po doručení zprávy máte možnost změnit čas a dokonce i místo doručení.
Druhou možností je vybrat si službu Pick up  (odběrné místo).  Na vybrané adrese odběrného místa potom máte možnost odběru zásilky v čase, který Vám vyhovuje.

Kde mohu sledovat zásilku?
Jakmile dostanete od DPD potvrzení o převzetí zásilky, obdržíte přitom i její číslo.  Na stránkách DPD.cz   můžete snadno sledovat zásilku zadáním jejího čísla.

Co se stane v případě, že poštovní doručovatel nebo kurýr nezastihne nikoho na uvedené adrese?
V tomto případě se pokusí ještě 2 krát o její doručení.  V případě neúspěchu se zásilka vrací dodavateli.

Kolik mám času na úhradu objednávky v případě volby "Platba předem na účet"?
Na platbu čekáme 7 dní.  Pokud platba neproběhne, upozorníme na to zákazníka emailem a sdělíme termín, do kdy musí být tato uskutečněna.  Pokud platba neproběhne ani v náhradním termínu, objednávku rušíme.

Je možné doručení zboží na Slovensko?
Ano,  zboží doručujeme i na Slovensko prostřednictvím služby DPD,  která doručuje zásilky do druhého dne po převzetí od dodavatele.  U zasílek v hodnotě nad 100 EUR  poskytujeme zvýhodněnou cenu dopravného 6 EUR.

Jak postupovat při vrácení nového zboží?
Zboží můžete vrátit buď osobně v naší prodejně ve Zlíně nebo poštou/kurýrem. Pokud vracíte poštou, zboží zabalte, tak aby zůstala krabice neponičená a pošlete ho spolu s fakturou prosím na adresu:  Grisport, Kvítková 248, Zlín, 760 01. Na fakturu prosím uveďte číslo účtu, na který máme zaslat peníze zpět. 

V jakém termínu lze vrátit zboží?
14 dní od převzetí zboží.

Jakým způsobem mi peníze vrátíte?
Peníze pošleme na bankovní účet.  Po zavedení EET je bohužel nemůžeme posílat složenkou. 

Kdy dostanu zpět peníze za vrácené zboží?
Ze zákona na to máme 14 dní, ale posíláme je obratem.

Je možné vyměnit velikost nebo model?
Určitě, postupujte dle otázky výše (Jak postupovat při vrácení nového zboží) a na fakturu napište za jaký model, popř. velikost chcete zboží vyměnit.

Postup  při reklamaci  zboží?
Zboží spolu s fakturou zašlete na adresu  Grisport, Kvítková 248, Zlín, 760 01 a napište nám na fakturu důvod reklamace.

Jak dlouhá je záruční doba?
Záruční doba veškerého zboží na našem e-shopu a v naší prodejně je 24 měsíců.

Doba vyřízení reklamace?
Na vyřízení reklamace máme ze zákona 30 dnů, ale většinou bývají vyřízeny do 14 dnů.

Jak vybrat správnou velikost?
Viz. https://grisport.cz/poradna/jak-vybrat-spravnou-velikost

Jak správně ošetřovat obuv  Grisport?
Viz. https://grisport.cz/poradna/jak-pecovat-o-obuv

Můžu od vás dostávat informace o slevách?
Ano, přihlašte se prosím k odběru našeho newsletteru  ZDE.

Odpovídají velikosti obuvi Grisport standardu?
Ano, ale pro jistotu zkontrolujte velikostní tabulku obuvi Grisport ZDE.

Jaký je rozdíl mezi membránami  Gritex, Spo-Tex a Sympatex?
Viz. https://grisport.cz/poradna/technologie

Jak impregnovat a ošetřovat modely z materiálu Dakar a Superdakar?
Doporučujeme využívat speciální impregnaci Fibertec Shoe Wax (k dostání ZDE)  , popř. impregnační spray  Collonil  Carbon Pro -  ZDE

Jak často obměňujete nabídku?
Máme stálou kolekci a dále každý rok dvě sezonní kolekce: Jaro/Léto a Podzim/Zima.

Jak vytvořit účet?
Na úvodní stránce v pravém horním rohu najdete tlačítko „Registrovat“. Po jeho prokliknutí vyplníte jednoduchý formulář (je potřeba vyplnit všechny pole  s   *). Na konci formuláře vyberte, jestli chcete zasílat newsletter (můžeš se díky němu dozvědět mimo jiné o jedinečných slevách určených pouze pro jeho odběratele), dále je potřeba zatrhnout políčko „Souhlasím se zpracováním osobních údajů“ a následně můžete potvrdit registraci.

Jak se přihlásit na účet?
V pravém horním rohu naleznete tlačítko „Přihlásit“, po jeho prokliknutí se objeví formulář, ve kterém zadáte své údaje. Můžete také zvolit možnost trvalého přihlášení.

Zapomněl jsem heslo
V rámci formuláře „Přihlásit“ můžete zažádat o nové heslo, které bude zasláno na zadanou emailovou adresu.
 
Odběr newsletteru 
Díky newsletterům můžete získat informace o plánovaných slevových akcích a novinkách (některé akce platí pouze pro odběratele newsletteru). Newslettery zasíláme maximálně 2x měsíčně – žádné spamování! ???? K odběru newsletteru se můžete přihlásit v rámci registrace nového účtu nebo úplně  naspodu úvodní stránky zadáte do prázdného pole váš email a potvrdíte.

Jak se odhlásit z odběru newsletteru? 
Každý newsletter obsahuje zápatí zprávy s informacemi o odesílateli a odhlášení z odběru newsletteru. Je ve znění: Nepřejete-li si již dostávat tento newsletter, klikněte na tento odkaz.